Sunday 28 May 2017

DIEJEK KURUS SEKARANG COMEL

Saya seorang yang bukan pemakan sangat. Tengok jenis juga. Kadang setakat nasi putih dengan singgang ikan 🐟 tongkol, wah!! boleh tambah 2pinggan juga lah

Tapi masih juga saya kurus. Doktor pernah kata, mungkin saya ada masalah penyerapan nutrisi kurang. Apa taknya, siap jer makan, mesti mahu ke tandas, membuang balik. Kadang sampai dua kali

Akhirnya saya ambil keputusan, kena cari suplemen yang boleh serap nutrisi baik punya

Mula-mula ada satu produk saya consume masa bujang. Sangat baik untuk perut saya. Kena ambil selepas makan. Hasilnya saya kurang gastrik dan  ke tandas. Lepas tue saya tinggalkan bila dah ok

Bertahun berlalu, baru saya kembali cari suplemen tue. Dari berat hanya 25kg jak walaupun sudah berusia 30 tahun, saya mula consume balik suplemen tue. Kali ini ambil fullset untuk gastrik sebab sakit perut balik dan selera makan kurang

Mengejutkan, sekarang saya 37tahun dan berat saya ideal 45 ⬆. Dulu selalu diejek kurus. Alhamdulillah

TERIMA KASIH ESP DAN VITB SHAKLEE

No comments:

Post a Comment

Follow Us @u.shine.im.queen