Tuesday 2 May 2017

SIRAP SUPERB KESIHATAN MANTAP - VIVIX

Hai semua...Assalamualaikum....

Mahu cerita nie tahu...

Tahun lalu....pergelangan kaki saya terseliuh....hahahah yang lucunya.....saya terseliuh ketika pakai selipar

oh maigad!!! makai selipar pun boleh seliuh.....heheheh tulang makin slowly hilang kalsium kot heheheh

huhuhu tiap kali solat...terasa sakit....tapi tak bengkak....sakit dari dalam....kolagen kurang juga kot huhuhu usia makin tuha nie makin-makinlaaaaah berkurang semua

Bulan Dis 2016 giliran saya dapat VIVIX....1st attempted.....memang power giller rasa anggur muscadine nie....fuh!!! rasa bertuah sangat dapat rasa

Alhamdulillah....bulan Jan 2017....kaki dah tak sakit....lutut pun dan hilang denyut2.....yang gembiranya nak kabar nie kat uolls.....my senggugut dah tak da yeeeeeay.....

WHAT A HACK

Bestnyeeeee jumpa superduper VIVIX nie

eeeemmmmm nak tak pengalaman cam saya

Dayang
www.wasap.my/60103189844
Pengedar Shaklee Papar / Sabah
(twinpek kalo nak share ngan saya ok jak)

No comments:

Post a Comment

Follow Us @u.shine.im.queen