Thursday 13 April 2017

KAKI BERLUBANG LEPAS PEMBEDAHAN

Alamak kaki berlubang lepas pembedahan?

Apa nak buat nie?
................................................

Nak cerita nie, sorang kawan ngaduh, kaki mak dia berlubang selepas pembedahan akibat kencing manis.....Allahu Akbar......kesian tengok gambar-gambar yang kaki mak dia, luka pembedahan masih belum kering

Saya ambil Vivix yang masih berbaki setengah kat dalam peti ais, terus bagi makcik tue satu sudu

Apa nie nak?? tanya dia.....Saya kata shaklee makcik, tapi dah setengah saya guna.....makcik gunalah dulu.....nanti saya beli lagi

Dalam 2minggu makcik tue ambik, kelmarin kawan tue cerita.....Bestnya Vivix nie.....sedap tue sedap, kaki mak dia dah kering....

Saya senyum dan kata, nak lagi tak?? Kawan tue senyum dan kata.....nanti dapat gaji dia nak satu....

Syukur, dapat bantu dan dapat gembirakan kawan.....Alhamdulillah rezeki tak pernah salah alamat

Anda nak?? 😊😊

#pengedarshakleepapar
#pengedarshakleesabah

ID 1235388

No comments:

Post a Comment

Follow Us @u.shine.im.queen