Wednesday 5 April 2017

BERAT BADAN BERTAMBAH


Saya nie jenis tak cerewet kalo nak membuang awal pagi, tapi bila dah pergi sekolah lepas makan sarapan, tetiba nak pula membuang sekali lagi huhuhuhuhu

Pernah sekali, masa tue dalam kelas Tasmik AlQuran, tetiba perut memulas nak ke tandas, dah lah tandas jauh nuuuuuun kat blok pentadbiran, kelas pulak dua tingkat uwaaaaaaa

Bayangkan saya laju-laju jalan nak pergi toilet bilik guru, budak yang tasmik tue sangka saya marah dia sebab hafalan banyak salah.

Sesampai jer tandas, kunci pintu.....huh!!! lega.....( jangan baca ketika nak makan heheheh )...Dulu pernah tanya encik doktor napa cepat sangat saya nie membuang, dia kata metabolisma saya tinggi dan mengakibatkan proses penghadaman saya cepat, badan tak sempat nak serap nutrien huhuhuhu patutlah lancar jer membuang

Dia sarankan amik vitamin B Kompleks agar tubuh mudah serap nutrien....asas vitB Kompleks kan mudah serap air

Makanya saya consume vitB dari klinik

Mungkin jodoh saya dengan vitB Kompleks nie memang serasi, hinggalah sekarang dari umur 28tahun dengan berat 20kg, saya sudah mula tidak muat hampir semua kain baju kurung yang ada.....dan mengejutkan berat saya 40++kg Allahu Akbar.....Tentu korang rasa saya sangat kurang berat dan kurus, dan saya akui saya memang kurus heheheh nanti saya uplod my figure ketika kurus keding.....

Allah itu Maha Kaya....Maha Mengetahui....Dia dengar luahan hati saya....Dan makbulkan niat saya untuk sihat, luaran dan dalaman.....Alhamdulillah 😊😊😊

Sekarang saya sudah boleh makan banyak tanpa 2 3x nak pi toilet hehehhe....Badan pun makin segar

www.wasap.me/60103189844

5 comments:

  1. Wahh banyak tu beza.. syukur.. semoga nanti boleh dapat berat ideal pulak sis 😊

    ReplyDelete
  2. Wow memang berbeza sangat..Gambar terkini tu nampak lebih berseri dan berisi..

    ReplyDelete
  3. Suykur serasi dengan vitamin b complex shaklee ni kan...

    ReplyDelete
  4. Suykur serasi dengan vitamin b complex shaklee ni kan...

    ReplyDelete
  5. Muka lebih berseri seri..

    ReplyDelete

Follow Us @u.shine.im.queen