Thursday 6 April 2017

BLOGGING vs DIARIES

Hai semua

Sebagai penulis blogger yang masih amatur dari segi mengayat audiens dengan topics yang dibawa, saya tidak pernah lari dari sifat eager to learn dengan rakan-rakan blogger yang lain

Setakat hari ini, sudah masuk lebih dari 10 entry yang saya tadahkan di blog saya, sedar atau tidak, semua membawa mesej tentang travelog bersama keluarga atau berkaitan dengan consuming some vitamins which helps me healthy and getting pretty cheeewah or some of my growing nephews at our lovely sweetie homeland heheheh

Saya suka menulis. Kadangkala ia boleh mengimbau kisah lama bagaimana saya mula mengenali hatibudi seseorang, kenapa saya perlu sihat sejahtera di samping keluarga, masalah yang saya hadapi dalam hidup seharian, travel sana sini dengan soulmate saya yang comel tue hehehhe

Kalau dulu, saya menulis dalam diari. Menjadi kewajipan saya tiap tahun mesti beli diari, tak kesahlah diary tue tebal atau nipis, yang penting boleh menulis

Tapi tue dulu, masa budak-budak. Beli diari yang comel warna pink, ada gambar barbie sebagai latarbelakang, siap ada kunci lagi. Aduuuuh kenangannya diari tue. Sanggup guna wang saku tiap hari menabung untuk beli diari heheheh kenangan....Bukankah kenangan buat kita lebih matang kan kan

Sekarang, dewasa nie dah mula berjinak dengan blogger, sambil-sambil hari cuti nie, bolehlah blogwalking. Ada juga kerja manfaat dibuat time cuti peristiwa nie heheheh.....Peristiwa lah sangat hahahah

2 comments:

  1. Hahaah kenangan diari cute² siap ada kunci lagi kannn... Now semakin matang, yesss bloging is the best one😊😊

    ReplyDelete

Follow Us @u.shine.im.queen