Saturday 3 December 2016

POSITIVE POSITIVE POSITIVE

"believe what ur within can do, dont compress everything that express by ur mind"

benda yang keluar dari jiwa saya saat mahu solat subuh, yangmana sesuatu perlu saya buat tanpa menunggu disuruh hatta sesuatu itu sudah ada jalannya

kenapa harus menunggu??? peluang sudah banyak ada dihadapan...hanya saya sahaja yang perlu melangkah lebih drastik sambil mempertimbangkan risiko yang akan saya lalui kelak

tak perlu terlalu idealistik, dramatik....hanya memikirkan realistik dari pengalaman dan fakta yang ada dalam mr google...."kopipasta", olahan ayat dan perincian harus dititikberatkan agar tidak berjanggah....bagi kredit untuk mereka yang layak

saya mampu mengubah cara hidup saya...."being positive positive positive" memang sudah plugin dalam diri dan minda....stay focus my soul...u can do this....

No comments:

Post a Comment

Follow Us @u.shine.im.queen