Wednesday 14 December 2016

KESIHATAN SEPANJANG HAYAT

apa yang pasti....saya mencari kesihatan saya yang hilang setahun yang lalu

tatkala saya usaha untuk berniaga bersama teman2 saya.....saya hampir lumpuh dek kepenatan yang melampau dan tulang belakang makin menghimpit saraf kaki kanan

berubat sana sini....dari berurut hinggalah ke pakar xray.....akhirnya atas nasihat kawan, saya amal suplemen oste 3botol, vit C dan B secara konsisten.....selain tue....kawan syorkan agar saya jumpa tabib cina.....

selama sakit, tidur malam kompom tak selesa....lebih banyak berjaga dari lena....kadang sampai 3malam asyik iring ke kanan kiri untuk cari keselesaan.....dari tilam empuk ke karpet bilik jadi tempat berulit mimpi....tapi takda mimpi langsung....sebab tak dapat tidur huhuhuhu

itulah kan....kesihatan itu amat penting dalam kehidupan.....anugerah Allah yang wajib dijaga untuk kelangsungan hidup dan beribadah

sepanjang tahun nie.....oste tidak pernah jauh dari saya.....belum habis sebotol, saya akan beli lagi dari kawan yang mula2 promo.....kalau dia sedang baca cerita saya nie.....saya berterima kasih sangat dengan konsultasi produk ajaib dari dia....hanya Allah dapat membalas jasa beliau....terima kasih....

tahun depan.....beberapa suplemen lain sudah saya topup.....nak cari pengalaman lain plak bersama dengan yang lain.....maknanya....kualiti kesihatan semakin baik dan semakin menuju kecemerlangan luar biasa.....terima kasih shaklee.....alhamdulillah

 


No comments:

Post a Comment

Follow Us @u.shine.im.queen