Friday 9 December 2016

DONE

kerja sekolah siap, kain dah lipat, sarapan dah....saat untuk meluruskan mana2 bahagian tubuh yang sengal2

ini sajalah aktiviti indoor yang saya lakukan sambil meluangkan masa melukis dan mewarna bersama anak2 buah

sekurang2nya saya tidak menghabiskan cuti dengan sesuatu yang tidak berfaedah....kadang tue....kalau ada bahan2 lebih....pizza homemade pasti akan terhidang sebiji dua.....

atau bermain bersama anak2 bulus....citam, lombon, billy dan anak2....hilang juga boring dan stress seketika....alhamdulillah

semenjak tak boleh driving nie....masa cuti banyak dihabiskan di rumah...kekadang kalau hubby cuti....adalah juga jenjalan ke gaya street kat kk.....

takpalaaaa....tahun nie saya kena banyak berehat.....2017 saya akan cuba capai apa yang saya impikan selama nie....inshaAllah....doakan saya ek

tunggu dulu.....C, B dan oste.....sahabat sejati saya selamanya....akan menyusul alfalfa, esp dan vivix.....tak sabar nak dating ngan dorang2 nie heheheheh

No comments:

Post a Comment

Follow Us @u.shine.im.queen