Saturday 28 March 2020

Sustained Release Vita C Plus berwajah baru

Sustained Release Vita C Plus

.

Vitamin C yang memadai dari buah?

.

Setiap hidangan buah-buahan membekalkan sekitar 45 - 60mh vitamin C. Buah-buahan akan menghasilkan vitamin C yang lengkapbdalam masa 10 hari selepas buah itu ranum.

.

Oleh yang dwmikian, buah yang tidak ranum mengandungi kandungan vitamin C yang sedikit. Kandungan vitamin C pada buah akan berkurangan kepada separuh apabila dipetik dan akan musnah apabila terdedah kepada kepanasan.

 .

Manfaat vitamin C kepada tubuh kita

.

Ia merangsang kolagen yang mana sebagai sebatian asas untuk otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut menghalang otot menjadi lembik.

.

Kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, malah mengakibatkan kulit lebam, lambat pulih dari luka, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

.

Pengambilan vitamin C setiap hari mampu menjadikan kulit lebih cerah, lambat penuaan dan menyekat pembentukan pigmen, punca utama kejadian jeragat.

.

Selain itu, ia juga memperbaiki insomnia, stres dan masalah berkaitan mentalseperti keresahan dan kemurungan. Juga mengurangkan simptom flu dan selsema.

 .

Apakah perbezaan vitamin C shaklee?

.

♥ Setiap tablet vitamin C, mengandungi 7.5 hodangan sebiji buah limau termasuk kulitnya ( 500mg ) dan pembebasan 1.5 vitamin C ke dalam tubuh stiap jam.

 .

♥ Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C dalam 2 tablet vitamin C Shaklee ( dalam tempoh 5jam ) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam.

 .

♥ Setiap tablet ,engandungi 120mg bioflavonoid,diekstrak dari kulit buah yang juga dikenali Vitamin C Complex.

 .

♥  Mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C dalam tubuh, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas. Ia juga mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan

 .

Nak tahu lagi, SRvitaCplus sudah berwajah baru ya, jadi jangan ragu ragu lagi jika nampak botolnya yang cun melecun ini


Sekali saya sertakan kepentingan vita C dalam diet sehari

.

Cuba tahu, jangan tak cuba

.

Love uolls 😘

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

Follow Us @u.shine.im.queen