Sunday 15 July 2018

Travelling dengan dua suplemen ini buat Dayang bertenaga

Dua vitamin yang kerap Dayang bawak ketika travelling bersama teman baik atau suami, iaitu ostematrix dan sustained release vita c plus shaklee

Apa pentingnya kedua dua suplemen ini untuk mereka yang suka travel seperti Dayang?

Okey, jom kita kenal satu satu manfaat tentang keduanya

👟Sustained Release Vita C Plus👟

Sepanjang travel ke Guangzhou, China, hujan setiap petang. Ada satu hari itu, kami terpaksa tunggu di Nanfang Mall tunggu hujan reda. Sejuk bukan main.

Vita C ini Dayang sudah telan sebelum bertolak tadi. Ia meningkatkan sistem imun untuk mengurangkan simptom flu dan selsema. Alhamdulillah, walau sudah bersin berkali kali tapi masih boleh bertahan lagi

Selain itu, cuaca di Guangzhou sekejap panas terik sekejap hujan menjadikan kulit cepat kering. Tapi dengan adanya Vita C, ambil dua biji sebelum sarapan dan sebiji sebelum makan malam, buat kulit Dayang moist dan lembut.

Malah makin mencerah pula walaupun bukanya musim salji dekat sana. Tambah berseri kulit wajah Dayang walau tanpa mekap. Hanya calitan lipbalm dan krim pagi pun sudah glowing

👟Ostematrix👟

Vitamin ini best. Anda bayangkan berjalan non stop dari hujung mall ke mall yang lain, mesti rasa kejung kaki waktu malam kan.

Tapi, makan 4biji malam, Dayang rasa segar lena saja bangun pagi

Ini kerana kandungan magnesium, kalsium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron yang terdapat dalam sebiji oste mampu meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang berusia seperti Dayang hehe.

Kiranya ostematrix menguatkan tulang, memperbaiki kekejangan dan kebas kebas akibat jalan jauh dan kurang rehat pada kaki.

Selain itu, magnesium menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus.

Hah!!! Ini lagi satu nak bagitahu, senang mahu membuang pagi tau

So....pada mereka yang mahu travel, sambil sihat cergas detox, boleh cuba dua suplemen di atas

Dayang
http://pengedarshakleepapar.wasap.com

No comments:

Post a Comment

Follow Us @u.shine.im.queen