Tuesday 22 November 2016

KETAWA vs MENANGIS

ini anak buah saya....Awang Ku Haiqal Naim...tapi bukan ini yang saya nak cerita hehehe sekadar gambar hiasan
pagi nie saya bangun dengan wajah terketawa dan termenangis hahahahha

cuba bayangkan....saat bangun pagi, melihat suami anda berubah menjadi "kerusi" yang sarat dengan longgokan kain hahahahhaha 

begini ceritanya, semalam setelah berhabiz "berlawatan" ke muzium ( seperti yang saya cerita dalam page fb )....dengan sisa2 penat saya terus menyiapkan kerja di pejabat ( nasib awal2 da makan B C ) habis keja tepat pukul9pm alhamdulillah

balik umah, makan, gosok gigi heheh dan terus lepak2 ngan hubby kat katil hehehe lagi

terbangun tepat kul4....tanpa tersengaja saya melihat suami di sebelah....berselimut??? jarang nampak hubby nie berselimut kecuali cuaca hujan semalaman dan memang sejuk...eeeemmmm saya pun sentuh belakang dia sambil pejam mata....memang saya amal begitu tiap kali bangun pagi....tapi napa KERAS??? YA ALLAH...NAPA NI??? dengan terkejut tue saya buka mata dan raba apa sebenarnya yang saya pegang 

rupa2nya malam tadi suami tidur dekat dinding dan saya dekat dengan longgokan kain tepi atas kerusi....serentak dengan itu saya paling ke belakang...terasa ada orang bergerak.....

YA ALLAH....syukur....saya masih bernafas harini....saya ketawa dan menangis serentak....suami terpinga2...."haper ke hal bini aku nie" mungkin dalam hati dia....huhuhuhuhu 

No comments:

Post a Comment

Follow Us @u.shine.im.queen